Returnarea produselor se poate face in urmatoarele cazuri:
Ati primit alt produs / alte produse: In cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre SC COPYSERVICE TOTAL SRL
Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: In cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia; in acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimitirea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi. Reclamatiile se iau in considerare in primile 72 ore de la primirea coletului. Dupa acest termen orice reclamatie nu se ia in considerare, limitandu-se la Legea nr. 449/2003.
Denuntarea unilaterala a contractului: Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta (inclusiv modificari ulterioare):
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat , daca se poate in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Exceptiile
Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art.16 din OG 34/2014
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retur.
In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata.
Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare
Costuri suportate de catre cumparator:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului. ( art.14. punctul 2 )
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. ( art.14.punctul 3 );
Costuri suportate de catre vanzator:
Produs ce nu este conform cu specificatiile principale din oferta vanzatorului.
Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari la receptie.
Nota (daca defectul de nefunctionare este semnalat in primele 48 ore de la receptie)
Rambursarea sumelor
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator(art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4)
Cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen de 14 de zile de la data depunerii actelor necesare la sediul nostru sau punct de lucru si trebuie sa cuprinda urmatoarele documente: Cererea pentru denuntare unilaterala a contractului, cu datele complete ale persoanei care face denuntarea, semnata si datata, date despre produsul returnat si motivul returnarii; factura in original, certificatul de garantie in original (unde este cazul) si copie dupa cartea de identitate a persoanei care apare pe factura ca beneficiar.
Eventuale nelamuriri si reclamatii
In cazul in care aveti nelamuriri sau chiar nemultumiri cu privire la un produs achizitionat de pe www.copyservice.ro va rugam sa expediati un mail in acest sens pe adresa service@copyservice.ro in care sa mentionati cat mai multe detalii in baza carora sa putem procesa mesajul dumneavoastra. Este foarte important sa va specificati numele complet si corect, data la care ati efectuat comanda, categoria in care se inscriu produsele solicitate, data si metoda de livrare, precum si, ABSOLUT OBLIGATORIU, numarul de comanda, pe care il gasiti in mesajul de confirmare primit de la SC COPYSERVICE TOTAL SRL in urma validarii comenzii dumneavoastra. Toate aceste informatii vor facilita comunicarea dintre dumneavoastra si SC COPYSERVICE TOTAL SRL, motiv pentru care va rugam sa verificati cu atentie inserarea lor integrala si corecta in mesajul dumneavoastra.